Szkolenia digitalowe

Marketing, to dynamiczna dziedzina, wymagająca nieustannej aktywności. Rozwój internetu, a co za tym idzie pojawienie się nowych mediów, doprowadziły do zmian w sposobie tworzenia kampanii marketingowych.

Obecnie nieznajomość mechanizmów rządzących internetem może doprowadzić firmę na skraj bankructwa. Brak mediów społecznościowych, planowanie kampanii reklamowych bez uwzględnienia narzędzi digitalowych, a także bagatelizowanie roli działu marketingu, to zaledwie kilka zaniedbań, mogących trwale wpłynąć na sytuację firmy.

 

Przygotowane przez nas szkolenia pozwalają poznać dostępne w obszarze marketingu internetowego narzędzia służące zarówno do prowadzenia kampanii reklamowych, jak i dające możliwość analizy efektów podjętych działań. Plan szkoleń obejmuje wyjaśnienie jak skutecznie przeprowadzić kampanię SEM (Search Engine Marketing) realizowaną w formie linków sponsorowanych oraz reklam produktów, jak i kampanię PPC (Pay Per Click), w której opłata za reklamę pobierana jest dopiero w momencie kliknięcia w link przez Konsumenta. Mając na uwadze rosnącą na rynku konkurencję, kompleksowo szkolimy naszych Klientów w temacie pozycjonowania stron internetowych. Sprawiamy również, że wątek optymalizacji SEO nie wydaje się tak straszny, jak przy pierwszym poznaniu. I choć na pierwszy rzut oka temat digitalizacji może wydawać się nie do opanowania, to tylko pozory. Szkolenia prowadzone przez najlepszych w tej dziedzinie ekspertów pozwolą zdobyć nie tylko wiedzę teoretyczną, ale także stopniowo wcielać ją w życie. Uczymy jak prawidłowo prowadzić media społecznościowe  (Instagram, Facebook, LinkedIn), aby pozostać w interakcji z Konsumentami.

Sprawdź pozostałe szkolenia:

Szkolenia z wystąpień publicznych
Szkolenia PR

Jesteśmy świadomi, że starannie przekazana wiedza może pozwolić na samodzielne prowadzenie działań digitalowych w każdej firmie. Najważniejsze, to udostępnienie narzędzi, niezbędnych do działania.