UNIPHARM HOLDINGS jest amerykańską firmą farmaceutyczną, specjalizującą się w produkcji leków dostępnych bez recepty (OTC), wyrobów medycznych i suplementów stosowanych w celu wspierania zdrowia oraz w profilaktyce i leczeniu chorób cywilizacyjnych. Na rynku polskim marka działa od 1992 roku. Preparaty UNIPHARM są opracowywane na podstawie aktualnej wiedzy medycznej, farmakologicznej, dietetycznej w ścisłej współpracy z ośrodkami naukowymi oraz klinicznymi.
Cele Klienta
- Zwiększenie sprzedaży oraz udziału w rynku
- Zwiększenie świadomości marki wśród grup docelowych
Obsługiwane produkty
VITRUM CALCIUM 1250
- Przekonać kobiety o konieczności zażywania VC1250 non-stop (edukacja)
- Sprawić by VC1250 stało się synonimem preparatu zawierającego WAPŃ / zapobiegającego niedoborowi wapnia, stworzonego specjalnie dla kobiet
VITRUM D3
- Przekonanie konsumentów o konieczności stosowania witaminy D także u dorosłych w okresie jesienno-zimowym i skłonić do zakupu VITRUM D3 jako najlepszej witaminy dla nich
VITRUM PAZNOKCIE
- Zbudować świadomość marki Vitrum Paznokcie
- Przekonać kobiety, że VP to jedyny specjalistyczny preparat na rynku polskim, który zadba o to by miały mocne i piękne paznokcie
Zaprezentowanie VP jako przyjaciela, pomocnika kobiety w osiąganiu szczęścia i sukcesu
Działania Agencji:
- Opracowanie strategii komunikacji oraz konceptów kreatywnych dla poszczególnych produktów i kampanii: TV, Radio, Internet, BTL, OOH
- Stworzenie wyraźnie targetowanej komunikacji
- Realizacja 5 kampanii
Rezultaty:
- Zbudowanie rynku dla Witaminy D3
- Marka Vitrum D3 stała się benchamarkiem dla konkurencyjnych marek suplementów diety
- Rok do roku zwiększanie sprzedaży produktów
- Zwiększenie udziałów w rynku



Obszar działań Agencji: event management / organizacja konferencji prasowej
Cele:
- Zbudowanie wizerunku Vitrum D3 jako najlepszego suplementu witaminą D na rynku, który powinien być używany przez całe społeczeństwo (starzy – młodzi, kobiety – mężczyźni)
- Zbudowanie relacji z dziennikarzami z najważniejszych mediów i budowanie potrzeby suplementacji witaminą D poprzez stosowanie Vitrum D3
Działania Agencji:
- Przygotowanie listy mediów i zaproszenie wybranych dziennikarzy
- Przejęcie kontaktów z profesorami będącymi ekspertami na konferencji
- Przygotowanie informacji prasowych
- Wysyłka informacji prasowych i follow up
- Kontakty z dziennikarzami
- Edukowanie dziennikarzy na temat suplementacji witaminą D
W rezultacie w konferencji prasowej wzięło udział 40 dziennikarzy. W roli eksperta wystąpił m.in. prof. Michael Holick z Bostońskiej Akademii Medycznej, nagradzany specjalista w dziedzinie biochemii, autor cenionych publikacji na temat witaminy D3. Agencja doprowadziła do publikacji w takich mediach jak onet.pl, wp.pl czy „Wprost” oraz w wielu magazynach i portalach skierowanych głównie do kobiet.