Polska Izba Gospodarcza Czystości

Polska Izba Gospodarcza Czystości powstała w październiku 2008 roku. Jako kontynuator istniejącego od 2000 roku Polskiego Stowarzyszenia Czystości, stanowi podmiot reprezentujący interesy branży związanej z profesjonalnym utrzymaniem czystości. W 2002 roku rozpoczęto wydawanie pierwszego branżowego magazynu “Forum Czystości”. Nieprzerwanie od 17 lat, pomimo przemianowania organizacji w 2008 roku, realizowany jest zapoczątkowany w 2004 roku program “Gwarancji Czystości i Higieny”. Pozwala on na przyznanie certyfikatu jakości firmom usługowym z branży profesjonalnego utrzymania czystości. Również w 2007 roku przełomem w funkcjonowaniu Organizacji było ogłoszenie ISSA partnerem strategicznym. Polska Izba Gospodarcza Czystości dokłada wszelkich starań, by branża rozwijała się na najwyższym poziomie, opracowując trójstopniowy program szkoleniowy dla osób wykonujących usługi czystościowe. Wśród nich znaleźli się pracownicy liniowi, brygadziści oraz managerowie. Od 2008 zakres działania poszerzył się o sektor medyczny. Organizowane są konferencje dotyczące utrzymania czystości w szpitalach, przychodniach oraz pozostałych obiektach służby zdrowia.

Cele Klienta
  • zwiększenie rozpoznawalności organizacji wśród interesariuszy;
  • wypromowanie działań zrealizowanych przez PIGC – w tym Certyfikatu Gwarant Czystości i Higieny oraz współpracy z Instytutem Badań Edukacyjnych;
  • zwiększenie liczby członków organizacji;
  • uwypuklenie interesów uczestników branży wśród decydentów.
Zakres prac Agncji
  • pracowanie i realizacja strategii komunikacji dla organizacji;
  • realizacja działań biura prasowego;
  • działania w zakresie media relation;
  • działania w zakresie Public Affairs:

Agencja rozpoczęła współpracę z Polską Izbą Gospodarczą Czystości w październiku 2019 roku, i trwa ona nadal.

Cele Klienta do zrealizowania przez Agencję:

  • zwiększenie rozpoznawalności organizacji wśród interesariuszy;
  • wypromowanie działań zrealizowanych przez PIGC – w tym Certyfikatu Gwarant Czystości i Higieny oraz współpracy z Instytutem Badań Edukacyjnych;
  • zwiększenie liczby członków organizacji;
  • uwypuklenie interesów uczestników branży wśród decydentów.