Deni Cler

DENI CLER to luksusowa polska marka z włoskimi korzeniami, wspierająca współczesne, silne kobiety. Rok stworzenia marki to 1971, w 1972 został otwarty pierwszy sklep DENI CLER w Mediolanie. Na rodzimym rynku firma istnieje od 1991 roku i od tego czasu co sezon prezentuje kolekcje nawiązujące do klasycznego włoskiego stylu. W DENI CLER najważniejsza jest jakość produktów – designerski krój, najlepsze tkaniny oraz szlachetne dodatki.  W projektach marka stawia na połączenie ponadczasowej elegancji z casualowym stylem. Współcześnie DENI CLER to doskonale rozwinięta sieć sprzedaży z 48 salonami w całej Polsce.

Cele Klienta
  • zwiększenie sprzedaży
  • rozszerzanie grup docelowych
  • budowa wizerunku wśród nowych grup docelowych
Zakres prac Agncji
  • content marketing związany z modą
  • zaawansowane działania digitalowe
  • prowadzenie portali social media
  • budowanie społeczności docelowej

Agencja rozpoczęła współpracę z Deni Cler w listopadzie 2020 r. – w styczniu 2021 współpraca ta została rozszerzona o wszystkie zaawansowane działania digitalowe.

Cele Klienta do zrealizowania przez Agencję:

  • zwiększenie sprzedaży
  • rozszerzanie grup docelowych
  • budowa wizerunku wśród nowych grup docelowych