Amway

Amway Polska jest jednym ze światowych liderów sprzedaży bezpośredniej na świecie. Na rynku polskim firma istnieje od 1992 r. i od tego czasu zajmuje wiodącą pozycję wśród przedsiębiorstw swojej branży. Jako Agencja prowadziliśmy dla Amway Polska szereg działań z zakresu: komunikacji korporacyjnej, komunikacji produktowej, influencer marketingu i event managementu.

Cele Klienta
  • Zbudowanie wizerunku klienta jako profesjonalnej firmy działającej na rynku usług B2B
  • Walka z negatywnymi stereotypami
  • Promowanie aktywności CSR Klienta (raport AGER, zaangażowanie w zdrowie, wolontariat)
Zakres prac Agncji
  • działania w zakresie komunikacji korporacyjnej
  • działania w zakresie CSR (w tym event management)
  • działania w zakresie komunikacji produktowej

Działania w zakresie komunikacji korporacyjnej

 Cele Klienta do zrealizowania przez Agencję:

  • Zbudowanie wizerunku klienta jako profesjonalnej firmy działającej na rynku usług B2B
  • Walka z negatywnymi stereotypami
  • Promowanie aktywności CSR Klienta (raport AGER, zaangażowanie w zdrowie, wolontariat)

 Zakres Prac:

  • Doradztwo dotyczące strategii komunikacyjnej, przygotowaniem rekomendacji planów działań oraz koordynacja ich wdrażania
  • Budowanie relacji z kluczowymi mediami
  • Budowanie koalicji z KOL’sami i organizacjami wpływu
  • Organizacja wywiadów, konferencji prasowych i seminariów
  • Relacja z wydarzeń specjalnych (maratony, wolontariat)
  • Organizacja i koordynacja działań CSR, współpraca z zaakceptowanymi przez Amway partnerami i organizacjami pozarządowymi
  • Stworzenie strategii komunikacji oraz jej wdrożenie dla Światowego Raportu Amway Global Entrepreneurship Report (AGER 2015)
  • Budowa wizerunku Klienta jako eksperta w dziedzinie przedsiębiorczości

 Rezultaty:

  • Znaczny wzrost wartości korporacyjnej

W ramach PR-u korporacyjnego były organizowane szerokie działania promujące Światowy Raport Amway o Przedsiębiorczości (AGER) podczas opiniotwórczych wydarzeń

 Działania Agencji:

  • Selekcja wydarzeń i wynegocjowanie warunków udziału
  • Wsparcie merytoryczne organizatorów
  • Organizacja udziału w wydarzeniu
  • Zapewnienie oprawy medialnej

Rezultaty:

  • Udział Amway w Forum Ekonomicznym Młodych Liderów w Nowym Sączu
  • Udział Amway w Bussinesswoman Congress
  • Udział Amway w Polskim Dniu Sprzedaży Bezpośredniej
  • Nawiązanie współpracy z Uniwersytetem Warszawskim, Uniwersytetem Łódzkim, Akademią Leona Koźmińskiego, organizacjami biznesowymi i rządowymi, KOL’sami, Forum Młodych Lewiatan w celu wypracowania optymalnego kształtu inauguracji Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości i partnerstwo w wydarzeniu

Działania w zakresie CSR (w tym event management)

Organizacja XV Bieg Niepodległości – Amway Polska i NUTRILITE jako oficjalny sponsor

Cele Klienta do zrealizowania przez Agencję:

  • Wzmacnianie wizerunku Amway i marki Nutralite w kontekście wspierania sportu, zdrowego stylu życia i odżywiania
  • Zmotywowanie przedsiębiorców i dystrybutorów do identyfikowania się z Amway i Nutrilite
  • Inauguracja współpracy Amway z Fundacją Wychowanie przez Sport i zaangażowania firmy w cykl Dzieciaki z Biegiem Natury

 Działania Agencji:

  • Organizacja imprezy sportowej we współpracy z Prezydentem Warszawy w dniu Święta Niepodległości w 2014 r.
  • W biegu wzięła udział rekordowa liczba uczestników – 15.000 uczestników
  • Rozgrzewkę na głównej scenie prowadziło 2 trenerów ubranych w t-shirty z logiem Amway

Rezultaty:

  • Wzmocnienie wizerunku firmy w kontekście wspierania sportu, zdrowego stylu życia i odżywiania
  • Wzmocnienie wiarygodności i budowa emocjonalnej więzi konsumentów z Amway i Nutrilite, poprzez kojarzenie obu marek z najlepszych imprez sportowych w Polsce

Działania w zakresie komunikacji produktowej

 Cele Klienta do zrealizowania przez Agencję:

  • Organizacja launchów produktów
  • Umacnianie pozytywnego wizerunku firmy oraz zwiększanie rozpoznawalności marek Amway
  • Zapoznanie wybranych grup docelowych z nowościami produktowymi
  • Przygotowywanie materiałów do mediów oraz wysyłki produktowe
  • Budowanie wizerunku produktów Amway jako stworzonych z dbałością o środowisko naturalne

 Zakres Prac:

  • Umacnianie relacji z dziennikarzami i influencerami poprzez bezpośrednie kontakty – spotkania indywidualne
  • Wysyłki kreatywne, produktowe oraz follow up
  • Udział w konkursach urodowych
  • Bieżący kontakt z dziennikarzami dotyczący zapotrzebowania na materiały produktowe do najbliższych wydań magazynów
  • Launche produktowe/ eventy
  • Współpraca barterowa z mediami

Rezultaty:

  • Ponad 160 publikacji w mediach
  • Znaczny wzrost rozpoznawalności poszczególnych marek w grupach docelowych