Nasza agencja bazuje na gruntownej wiedzy i ponad dwudziestoletnim doświadczeniu działalności w branży.

Wcześniej, jako Agencja Pełka 360, przez wiele lat współpracowaliśmy z naszymi obecnymi Partnerami. Dziesiątki świetnych wspólnie prowadzonych projektów spowodowały, że zdecydowaliśmy się rozwinąć zakres współpracy, a tym samym zwiększyć potencjał biznesowy agencji na rynku. Poszerzyliśmy naturalne zasoby agencji o usługi, które wcześniej były outsourcowane – m.in. o wybitnie zaawansowane narzędzia digitalowe oraz doradztwo.

Elżbieta Pełka

Połączenie sił najlepszych specjalistów w branży pozwala na synergiczne działania w obszarze marketingowo-wizerunkowym oraz tworzenie wszechstronnych ofert i kompleksowych strategii nawet dla najbardziej wymagających Klientów. Zespołowi przewodzi Elżbieta Pełka – CEO, Fellow of Royal Society of Arts, Fellow of Chartered Institute of Marketing, doświadczony strateg w obszarze marketingu, który od lat działa na rynku, wpływając bezpośrednio na wyniki sprzedażowe i biznesowe najważniejszych przedsiębiorstw polskich i zagranicznych.

Duże doświadczenie Elżbiety Pełki oraz jej zespołu w zakresie tworzenia strategii komunikacyjno-marketingowych i świadczenia usług public relations wzbogacone są o wiedzę i umiejętności Partnerów.

W Agencji Pełka i Partnerzy za zaawansowane technicznie narzędzia digital odpowiada Damian Szary. W tym obszarze usług wyróżnia nas indywidualne podejście do Klienta, przejrzystość działań i profesjonalizm. Damian Szary w Pełka i Partnerzy zajmuje się realizacją zaawansowanych usług z zakresu SEO i SEM – projektowaniem i pozycjonowaniem stron www i sklepów internetowych, prowadzeniem kampanii Google Ads, kampanii e-commerce, działaniami w social mediach. Do każdego projektu podchodzi w sposób kreatywny i nieszablonowy. Skuteczność przyjmowanych przez niego strategii w ramach Agencji Pełka i Partnerzy odzwierciedlają szczegółowe analizy i raporty. Ciągła weryfikacja przyjętych założeń oraz systematyczność umożliwia efektywną realizację celów sprzedażowych i wizerunkowych podejmowanych przez Agencję, a tym samym sukcesywne budowanie przewagi konkurencyjnej firm i marek.

Brytyjsko-Polska Izba Handlowa (BPCC) jest partnerem instytucjonalnym Agencji Pełka i Partnerzy. Od 1992 r. Izba działa na rzecz inwestorów brytyjskich w Polsce, a Agencja od ponad 20 lat pomaga jej w tworzeniu efektywnej sieci wsparcia biznesu.

BPCC zapewnia wsparcie swoim członkom na dwa sposoby: poprzez skupienie się na środowisku biznesowym – kwestiach regulacyjnych, prawnych i polityce fiskalnej – oraz poprzez wspieranie rozwoju biznesu – wysokiej jakości spotkaniom networkingowym oraz umożliwianiu bezpośredniego dotarcia do wyższej kadry zarządzającej firm członkowskich.

Liczba firm wymagających pomocy przy wejściu na rynek stale rośnie, co stanowi doskonałą okazję, by łączyć ze sobą dostawców usług biznesowych i inwestorów zainteresowanych prowadzeniem działalności w Polsce.

Działa to również w drugą stronę, ponieważ coraz więcej polskich firm chce wzmocnić swoją pozycję na rynku brytyjskim, również po Brexicie, widząc z tym krok na drodze na rynki poza UE.

Odejście Wielkiej Brytanii od jednolitego rynku europejskiego i Unii Celnej stwarza nowe możliwości biznesowe dla wielu firm w takich sektorach jak logistyka, certyfikacja, doradztwo, usługi prawne i księgowość. BPCC to miejsce, w którym wielu polskich eksporterów poszukuje najświeższych porad, a otrzymane zapytania kierujemy bezpośrednio do członków BPCC, którzy świadczą wartościowe usługi w tym niepewnym momencie. Agencja Pełka i Partnerzy jest wsparciem dla Izby w zakresie działań komunikacyjnych i marketingu.