Strategia PR to wypracowanie odpowiedniej komunikacji zarówno samej marki, jak i produktów, które reprezentuje.

. Jako agencja prowadzimy audyty wizerunkowe, analizujemy aktualną sytuację komunikacyjną firm, prowadzimy warsztaty, raportujemy wnioski. Określamy cele, do których wspólnie dążymy: biznesowe, strategiczne, komunikacyjne.

Kompleksowa obsługa PR

. Po analizie tworzymy wstępny pomysł na strategię PR oraz określamy konkretne grupy docelowe – strategiczne, czyli bezpośrednie, w których zawierają się potencjalni klienci i odbiorcy produktów oraz taktyczne – czyli środowiska, poprzez które wywieramy wpływ na potencjalnych klientów. Tworzymy tzw. key messages, czyli sformułowania, które odgrywają najważniejszą rolę w kampanii. Dobieramy narzędzia najlepsze do realizacji obranej taktyki. Oferujemy kompleksowe usługi z zakresu media relations, współpracujemy z dziennikarzami, liderami opinii, influencerami. Prowadzimy działania m.in. w obszarze PR-u korporacyjnego, wewnętrznego. Zajmujemy się organizacją eventów medialnych – konferencji prasowych, paneli z ekspertami, wywiadów. Wspieramy media własne organizacji – prowadzimy strony internetowe, blogi firm. Przygotowujemy webinary, produkujemy filmy i podcasty. Na bieżąco zajmujemy się analizą i monitoringiem efektywności działań, dzięki czemu jesteśmy w stanie szybko reagować zarówno na potrzeby wewnętrzne firm, jak i sytuację rynkową.

PR Korporacyjny

PR Produktowy

PR Kryzysowy

Public Affairs

Eventy PR

CSR

PR Wewnętrzny

Media Relations

Digital

Social Media

Strategia PR

Zarządzanie marką osobistą