Facebook, Instagram, You Tube, Twitter, Linkedin, to zaledwie garstka platform ułatwiających wymianę informacji w dzisiejszych czasach. Dzięki nim możliwe stało się komunikowanie pozbawione ograniczeń.

O każdej porze dnia i nocy. Media społecznościowe stały się również narzędziem pracy przedsiębiorców chcących zapewnić swojej marce rozpoznawalność. Brak aktywności w Social Mediach zdecydowanie utrudnia wszelkie działania mające na celu budowanie wizerunku marki.

Kompleksowa obsługa PR

Rozwój technologii otworzył nowy rozdział w świecie marketingu oraz PR-u. Działając z duchem czasów, jesteśmy wszędzie tam, gdzie nasi Klienci. Elastycznie dostosowujemy działania do potrzeb planowanych strategii reklamowych, umiejętnie wykorzystując Social Media. Przyczyniamy się do zrozumienia ogromnej roli, a także wpływu mediów społecznościowych na wizerunek firmy. Umiejętne wykorzystanie dostępnych kanałów komunikacji pozwala zbudować silną pozycję i mocno zakorzenioną świadomość marki. Mając to na uwadze, umiejętnie dobieramy narzędzia do potrzeb Klienta.

Obsługa kanałów komunikacji

Nasza Agencja nie tylko dokłada starań, by w strategii marketingowej znalazły się dopasowane do potrzeb firmy kanały komunikacyjne, ale przede wszystkim z największym zaangażowaniem realizuje teorię w praktyce.

Influencer marketing

Budujemy sieć kontaktów z cenionymi influencerami, a następnie przygotowujemy treści skierowane do określonej w fazie analizy grupy odbiorców.

Działania w obszarze Social Mediów, to przede wszystkim stopniowe budowanie społeczności wokół marki. Najważniejsze w tym kroku jest właściwe określenie grupy docelowej, w czym zdecydowanie pomagają narzędzia analityczne dostępne w sieci. Pracując nad strategią reklamową pamiętamy o konieczności angażowania użytkowników w działania promocyjne, co pozwala utrzymać relacje z odbiorcami. Kształtujemy wizerunek firmy za pośrednictwem influencer marketingu, doradzamy jak prowadzić media społecznościowe, aby marka została dostrzeżona, a także zarządzamy reputacją poprzez staranny dobór komunikatów oraz integrację kanałów komunikacji.

PR Korporacyjny

PR Produktowy

PR Kryzysowy

Public Affairs

Eventy PR

CSR

PR Wewnętrzny

Media Relations

Digital

Social Media

Strategia PR

Zarządzanie marką osobistą