PR produktowy to całość działań komunikacyjnych mających na celu budowanie wiarygodnego wizerunku produktu danej organizacji.

Jako agencja w sposób kompleksowy świadczymy usługi z zakresu product PR. Prowadzimy analizę SWOT marki, tworzymy całościowe strategie wprowadzania produktów na rynek. Zajmujemy się pozycjonowaniem i repozycjonowaniem marek. Przygotowujemy długotrwałe strategie komunikacji.

Kompleksowa obsługa PR

Współpracujemy z mediami i za ich pośrednictwem docieramy do sprecyzowanych wcześniej grup odbiorców. Wieloletnie doświadczenie wyniesione z nurtu tzw. tradycyjnej reklamy wspieramy szeregiem usług digitalowych –  prowadzimy działania w obszarze social mediów, influencer marketingu (również jeśli chodzi o sektor finansowy). Prowadzimy ciągły monitoring i analizę naszych aktywności, dzięki czemu na bieżąco jesteśmy w stanie modyfikować strategię i dostosowywać ją do potrzeb odbiorców. Zdajemy sobie sprawę, że komunikacja to dialog wymagający zaangażowania dwóch stron, więc systematycznie badamy oczekiwania i reakcje konkretnych grup docelowych, co umożliwia nam skuteczne odpowiadanie na ich potrzeby.

Z naszego punktu widzenia niezwykle istotne jest budowanie świadomości u odbiorców oraz edukacja. Dzięki temu możemy przekazywać potencjalnym konsumentom większą ilość szczegółowych informacji o produkcie, niż w przypadku tradycyjnych działań marketingowych, a tym samym budować trwałą przewagę konkurencyjną. Wiemy również, że najlepszymi ambasadorami produktów firm są pracownicy – dla nich tworzymy specjalne programy testowe, umożliwiające poznanie asortymentu w praktyce.

Jesteśmy świadomi, że wizerunek produktów w dużej mierze kształtuje wizerunek organizacji, dlatego komunikacja w tych obszarach powinna być spójna. Wieloletnie doświadczenie, znajomość rynku i nowych trendów pozwala nam skutecznie odpowiadać na potrzeby Klientów i z powodzeniem wdrażać strategie z zakresu PR-u produktowego.

PR Korporacyjny

PR Produktowy

PR Kryzysowy

Public Affairs

Eventy PR

CSR

PR Wewnętrzny

Media Relations

Digital

Social Media

Strategia PR

Zarządzanie marką osobistą