Kryzys może zdarzyć się w każdym momencie, zwykle – gdy najmniej się go spodziewamy. Może być skutkiem nieoczekiwanych zdarzeń lub wynikać z niewłaściwych decyzji po stronie Klienta.

Zawsze jednak zagraża wizerunkowi firmy lub marki i może zniweczyć wieloletnie wysiłki w budowaniu reputacji. Dlatego w sytuacji kryzysu trzeba działać natychmiast i być skutecznym. Nie ma miejsca na wahania i błędy. Każda minuta to „być albo nie być” firmy.

Kompleksowa obsługa PR

Mamy świadomość, że każda organizacja powinna mieć przygotowany plan działań w sytuacji kryzysu.  Przeanalizowanie wszystkich możliwych do wystąpienia zdarzeń pozwala im zapobiec lub znacząco zminimalizować ich potencjalne skutki. Odpowiednie zachowania w sytuacjach kryzysowych można wypracować – później stają się nawykiem.

Dla naszych Klientów przygotowujemy audyt komunikacyjny, opracowujemy rozmaite scenariusze sytuacji kryzysowych, prowadzimy szkolenia i – wykorzystując wieloletnie doświadczenie – przygotowujemy  strategię komunikacji w kryzysie. Jeżeli zaś do niego dojdzie, jesteśmy do dyspozycji Klienta  24/7. Konsekwentnie i precyzyjnie realizujemy plan działania, minimalizując skutki wydarzenia i maksymalnie skracając czas kryzysu. Działamy szybko, stawiamy na spójną komunikację, monitorujemy media, zapobiegamy kolejnym etapom kryzysu.

Po zajściu dokonujemy oceny strat i odbudowujemy zachwiany wizerunek. Zawsze dokonujemy analizy działań i dokonujemy weryfikacji strategii.

Jesteśmy świadomi, ze im silniejszy wiarygodny wizerunek marki i zaufanie wobec niej, tym mniejsze prawdopodobieństwo, że kryzys wywoła realne straty. Dlatego dbamy prewencję – codziennymi działaniami budujemy dobrą reputację naszych Klientów.

PR Korporacyjny

PR Produktowy

PR Kryzysowy

Public Affairs

Eventy PR

CSR

PR Wewnętrzny

Media Relations

Digital

Social Media

Strategia PR

Zarządzanie marką osobistą