Media Relations są jednym z najistotniejszych narzędzi PR-u. Nawiązanie z mediami relacji opartej na wzajemnym zaufaniu to proces długi i czasochłonny, jednak kluczowy w budowaniu wizerunku przedsiębiorstwa.

Dobry kontakt z mediami ma wpływ na budowanie społecznej świadomości marki, ułatwia docieranie do konkretnych grup odbiorców, a w sytuacji kryzysu pomaga w naprawianiu nadwyrężonej reputacji.

Kompleksowa obsługa PR

Jako agencja zajmujemy się kompleksową komunikacją na linii przedsiębiorstwo – media. Nawiązujemy i utrzymujemy relacje naszych Klientów z przedstawicielami czasopism, agencji informacyjnych. Tworzymy i lobbujemy informacje prasowe, redagujemy komunikaty skierowane do wyselekcjonowanych baz dziennikarzy. Dla naszych Klientów negocjujemy publikacje w topowych magazynach. Promujemy specjalistów jako autorów wypowiedzi eksperckich w radiu, prasie, telewizji. Dzięki wypracowanym przez lata relacjom jesteśmy w stanie skutecznie budować trwały wizerunek naszych Klientów w mediach.

Zajmujemy się organizowaniem wywiadów, spotkań, szkoleń, webinariów i konferencji prasowych, dzięki czemu zwiększamy świadomość marek i przedsiębiorstw w społeczeństwie. Każde organizowane przez nas wydarzenie jest ściśle zaplanowane i przebiega według przygotowanego wcześniej scenariusza. Taki sposób działania pozwala na realizację konkretnych celów i założeń.

Jako agencja świadczymy również usługi rzecznika prasowego. Rzecznik przedsiębiorstwa odpowiada za wszelkie kontakty z mediami – bierze udział w wywiadach, udziela wypowiedzi, komentarzy, przekazuje stanowisko, jakie zajmuje reprezentowana przez niego firma w konkretnych sytuacjach. Osoba będąca rzecznikiem prasowym posiada pełną wiedzę z zakresu działania przedsiębiorstwa oraz zespół cech pozwalających na skuteczną komunikację i budowanie wiarygodnego wizerunku Klienta.

PR Korporacyjny

PR Produktowy

PR Kryzysowy

Public Affairs

Eventy PR

CSR

PR Wewnętrzny

Media Relations

Digital

Social Media

Strategia PR

Zarządzanie marką osobistą